Digitale post

Steeds vaker krijgen wij het verzoek de poststukken van RISK Direct digitaal toe te sturen. In deze tijd, waarin alles digitaal gaat, begrijpen wij deze vraag volledig. Daarom gaan ook wij vanaf nu uw poststukken digitaal versturen.

In onderstaand filmpje laten wij u zien hoe u de post in het vervolg gemakkelijk en snel zult ontvangen. Heeft u nog meer vragen?

Vragen

Wij geven u graag zo snel mogelijk antwoord. Hieronder vindt u de vragen waarop wij direct antwoord voor u hebben. Voor overige vragen kunt u contact met ons opnemen via (030) 634 62 44 of info@risk-direct.nl.

Kan ik nog een acceptgiro ontvangen zoals ik die in het verleden heb ontvangen?
Nee, dat is helaas niet meer mogelijk. U kunt eenvoudig en snel het bedrag overmaken via iDEAL of internetbankieren. Daarnaast kunt u ook gebruik maken van de Europese overschrijfkaarten van uw eigen bank. Mocht u die niet hebben, dan kunt u deze opvragen bij uw bank.

Ik wordt doorgestuurd naar een omgeving van Postex, kan ik daar veilig betalen?
Ja dat kan, Postex heeft een beveiligde omgeving (zie groen slotje in de url) daar kunt u betalen waarna u de verzekeringspremie hebt voldaan.

Ik wil altijd mijn post digitaal ontvangen
Dit kunt u als klant zelf ingeven door in te loggen via de unieke code op je voorkeurskaart.

De nota ziet er anders uit?
Dat klopt voor de herkenbaarheid hebben wij het logo van RISK Verzekeringen toegevoegd. RISK verzorgt voor ons de administratie en incasseert de verzekeringspremies.

In het verleden stond er een ING-bank rekeningnummer op de acceptgiro. Dat is nu een rekeningnummer van de Rabobank, klopt dat?
Ja dat klopt, wij gaan geleidelijk over naar ons nieuwe rekeningnummer van de Rabobank.

RISK Direct: omdat het beter kan, zonder groter te zijn!

Wij nodigen u uit om ook een kijkje te nemen op de andere pagina’s van onze website, zodat u ons ook beter kunt leren kennen en kunt zien wat wij voor u kunnen betekenen.